15 Aralık 2009 Salı

UÇAN BALONLAR İFTİHARLA SUNAAARRRR:)

Balonlarıma yerli malı ve tutum haftası için yemekhanede kendileri için bir sürpriz hazırladığımı söyledim. Sınıfımızda küçük programımızın bir provasını aldıktan sonra yukarıya çıktık. Etraftaki süslemeleri, masaları, masalardaki birbirinden nefis yiyecekleri görünce hepsi pek mutlu oldu. (Hatta, Sefa Sağlam bana sarılıp, beni sevdiğini söyledi:)
Masalara oturduk. Önce diğer 6 yaşların yani Kardelenlerin programını dikkatle izledik.


Altınçocuk personelinden müsait olan tüm arkadaşlarımla birlikte, her çocuk için bir yiyecek, bir meyva ve çerez tabağı hazırladık.
HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAAAAR:)




1 yorum:

  1. sevgili hocam bu programın sadece bizim sınıfın etkinliği sanarak kuru yemişleri hazırltamıştım.Özenle de seçmiştim.Şimdi çok üzüldüm eksiklik için.Bu özenle hazırlanmış program ve serviste yetersiz kaldığından.İnşaallah telafi edeceğim...

    YanıtlaSil