26 Şubat 2009 Perşembe

EBEVEYN KATILIMINDA OYA HANIM (Tarık'ın annesi) BİZİMLEYDİ

Sınıfımızın gelenekseli haline gelen malum yaka kartları takıldı:)





Önce Tarık annesini tüm arkadaşlarıyla tanıştırdı.








Temizlikle ilgili olan tiyatro oyunundan sonra Balonlarım doğruca lavobolara koşarak ellerini bol bol sabunlayarak yıkama ihtiyacı duydular, mesaj alınmıştı:)














TİYATRO İZLEDİK






















DENEY YAPTIK

İğne ile deldiğimiz su dolu pet şişenin kapağı açıldığında, delik yerlerden su akıyor, kapağı kapatıldığında ise su akmıyordu. Gördük ki şişenin içerisine dolan hava suyu iterek dışarı atılmasını sağlıyordu.
eee deney sırasında birazcıkta ıslandık, bu da işin eğlence kısmıydı:) Balonlarım bu deneyi pek sevdi ve defalarca yaptık.














25 Şubat 2009 Çarşamba

ŞABLON BASKI YAPIYORUZ

Dün Balonlarımla sanat etkinliklerimizi yaparken Sakarya Radyo Televizyonu'ndan (SRT) sınıfımızda ve tüm okulumuzda çekim yapmak üzere geldiler. Yapılan çekimlerin TV de yayınlanacağı günü ve saatini sizlere ileriki günlerde bildireceğim.









YUVARLAMA TEKNİĞİ İLE ÇİÇEK OLUŞTURDUK