31 Ekim 2007 Çarşamba

BUGÜN NÖBETÇİ ÖĞRETMEN BEN İDİM 31 EKİM


Sevgili Velilerim ben bugün okulda nöbetçi öğretmen idim. Sabah saat 7:25te okuldaydım. Yavaş yavaş öğrenciler gelmeye başladı.

Nöbetçi sınıfa toplanan okulumuz öğrencilerinde çok hoş bazı davranışlar gördüm. Örneğin Minik Yıldızlar sınıfı öğrencilerini ki onlar okulumuzun en küçükleri, 6 yaştaki bazı öğrenciler kollayıp gözetiyorlardı. Hatta miniklere 'Gel kardeşim yanıma' gibi ağabeylik, ablalık ta yaptılar. Kendilerini, öğretmenlerini ve ailelerini bu tür davranışları kazandırdıkları için tüm içtenliğimle tebrik ediyorum. Uçan balonlar Sınıf Öğretmeni Şükriye Arın

1 yorum:

  1. ayni kisinin hem sabah, hem de aksam nobetcilik yapmasi biraz zor olmuyor mu? acaba sabah ve aksam nobetciliklerini farkli kisilerin yapmasi, bu zorlugu azaltir mi?

    YanıtlaSil