8 Kasım 2007 Perşembe

EBEVEYN KATILIMLARININ SONUNA GELİYORUZ






Bugün sınıfımızda Bahacan'ın annesi Melehat Hanım ve Ebrar'ın annesi Ebru Hanım geldi. Aslında ne yalan söyleyeyim çok farklı şeyler yaptırabileceklerini hiç düşünmemiştim. Ancaaak yanıldım.

Örneğin hatırlarmısınız eskiden bir oyun vardı 'Yüzük Kimde' diye işte o oyunu oynattı Melehat Hanım. Bir süre oynadıktan sonra ben bu oyunun kurallarında biraz değişiklik yaptım. Sınıfı üç takıma böldüm,aralarından bir takım lideri seçmelerini istedim bu şekilde oyuna devam ettik. Bizim minikler hemen takım ruhu yaptılar, tezahuratlara başladılar.Bence miniklerimin ilk takım olma deneyimi çok başarılıydı. Melehat Hanıma çok teşekkür ederiz. Ebru Hanıma da miniklerime getirdiği hediyeler için yeşekkür ederiz. O minik stickerlerin benim öğrencilerim için önemini tahmin bile edemezsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder