20 Şubat 2008 Çarşamba

HİÇ ÜŞÜMEDEN KARDANADAM YAPTIK



Ben miniklerime sanat etkinliğimizi bitirdikten sonra kartopu oynamaya çıkaracağıma söz vermiştim. Ancak etkinliğimiz planladığımdan uzun sürdü. İkindi kahvaltısına az bir zaman kalması nedeniyle hemen yeni bir çözüm ürettik ve karı tepsiler içinde sınıfımıza getirdim. Sıcak ortamda kar keyfide güzelmiş derken Hacer Öğretmenim sınıfımıza gelerek bana bir kartopu attı, ardından hadi çocuklar sizde atın demez mi, bizim balonlar çıldırdı hepsi bana kartopu atmaya başladı (bu arada biz hala sınıftayız) inanın sevgili veliler çocuklarımı tanıyamadım, normal şartlarda beni dinleyen çocuklarım yapmayın, atmayın dememi hiç duymuyorlardı. Sınıfta kısa süreli bir kopma yaşandı:) Sonra normale dönüldü.
Daha sonra birde baktım ki fazla resim çekememişim.

3 yorum:

  1. gerçektende çok güzel görünüyor sıcak bir çalışma ortamında kardan adam dogrusu insanın çocuk olası geliyor çocukları mutlu görmek bizide çok mutlu ediyor tebrikler

    YanıtlaSil
  2. sabiha bu olayi ve cicek calismasini oldugu gibi anlatti arabaya bindiginde. kartopu macerasini anlatirken "Hacer ogretmenim uzulmesin diye ben de bi tane kenari dogru attim, sonra da Sukriye ogretmenim uzulmesin diye baska atmadim" dedi :)

    ama cicek calismasindan cok zevk almis. pek bir ballandirarak anlatti onu...

    YanıtlaSil