11 Şubat 2008 Pazartesi

UÇAN BALONLARDAN TEKRAR MERHABALAR

Merhaba, öncelikle ikinci dönemin hepimize hayırlı olmasını temenni ederek sözlerime başlamak istiyorum, bu ilk günde önce miniklerimle hasret giderdik. Hepsinin bana anlatacağı o kadar çok tatil anıları vardı ki, ancak doğruyu söylemek gerekirse biraz karambole geldi ve ben onları fazla dinleyemedim.

Neden mi? hemen açıklayayım. Bu gün sınıfımıza üç küçük balon daha katıldı, ilk günleri olması hasebiyle biraz ürkek, çekingen hatta biraz da korkuyorlardı. (okulun ilk günlerini hatırlayalım) Bu gün onları sınıfa alıştırma ve kaynaştırma çabalarımla geçti. (kaynaştırma safhasına daha gelemedim:) Ama genel itibarıyle fazla ağlayan yoktu. Neyse ilk günü atlattık. Biraz sonra bu yeni miniklerim ve velilerimle sizleri tanıştıracağım. Ardından oyun ve hareket saatinde çektiğim video görüntüsünü yayınlayacağım.(Gerçi en son yayınladığım en üstte yer aldığından siz önce tanışıp, videoyu seyredip, son olarak da benim sözlerimi okuyabileceksiniz, buna bir ara bir düzenleme getireceğim:)

4 yorum:

  1. Hayırlı bir yeni dönem olmasını dilerim. Yeni yavrucuklarda bir an önce alışırlar ve kaynaşırlar inşallah.

    YanıtlaSil
  2. İyi dilekleriniz için teşekkürler:)


    İlk iki günü atlattık. Tarık biraz alışmakta zorlanıyor ama annesini okulda beklemeyip eve gönderdi bugün. Eminim yarın daha iyi olacak.

    YanıtlaSil
  3. bence son eklenen yazinin en ustte olmasi guzel bir ozellik. biz bakarken bu ozelligi bildigimiz icin okudugumuz son yaziya gidip, ordan basa dogru yeni eklenenleri okuyoruz. yani once video seyredip, tanisip, sonra yazinizi okumadik. eger son eklenen en sonda olacak sekilde duzenleme yaparsaniz, her gun yeni eklenen bir sey var mi diye sayfalarca ileriye gitmemiz gerekir. ve anasayfada surekli ilk yazilar durur.

    tabi yine siz bilirsiniz :) benimkisi sadece bir fikir.

    YanıtlaSil
  4. Mehmet Bey böyle daha iyi diyorsunuz yani. Peki:)

    Ben bu şekliyle takip edenler için karışık olduğunu düşünmüştüm.

    YanıtlaSil