26 Nisan 2008 Cumartesi

PÜSKÜRTME BOYA İLE RESİM YAPTIK

Sevgili Velilerim, bir kaç gün önce Sude bana gelerek ayetmenim (öğretmenim) biz neden hiş sulu boya yapmıyoz dedi. Bende sulu boyamı yapmak istiyorsun dedim. Tüm şekerliğiyle eveeet dedi. Sonra düşündüm biz epeydir sulu boyalarla bir çalışma yapmamıştık. Balonlara döndüm ve çocuklar sulu boya ile resim yapalım mı? diye sordum. Sınıftan öyle bir eveeeeet sesi çıktı ki, artık bu işi yapmak şart oldu. Hemen püskürtme boya için gerekli hazırlıklara başladım, öncelikle resmimiz için bize ağaç, bulut, çiçek, kuş kalıpları gerekliydi. Bunları hazırlayıp beyaz fon kartonunun üzerine koydum. Daha sonra sırayla Balonlarım boyayı püskürtme işini gerçekleştirdi. Kalıpları kaldırma aşamasında ise hepsini yanıma çağırarak yaptım. Kalıpları kaldırdığımızda çıkan manzarayı görünce hayretle baktılar, bir o kadar da mutlu oldular.



3 yorum:

  1. :) Sabiha'nın üstünü görünce.. aaa kızım siz bugün nasıl resim yaptınız böyle dedim, püskürtme boya ile resim yaptık dedi.. evet demiştim bayağı bi "püskürmüş :)"
    Çok güzel olmuş resminiz, kalıplar kalkınca çocukların yüzündeki sevinç ve şaşkınlığı hayal edebiliyorum :) ne güzel

    YanıtlaSil
  2. Musab Nasuh'un pantolununda kalıcı bir resim oluştu hocam. Bu püskürtme tekniğini pek uygulamasak diyorum. Ya da lekeleri çıkaran annelerden tavsiye bekliyorum. İyi Geceler. :)

    YanıtlaSil
  3. "kirlenmek güzeldir" :P

    YanıtlaSil