23 Nisan 2008 Çarşamba

VELİ TOPLANTIMIZI YAPTIK

Sevgili velilerim sizlerinde bildiği gibi veli toplantımızı Jiva Riba'da yarım saat kadar önce yaptık.(ne kadar hızlı olduğumu biliyorum:)Çok güzel bir yermiş, toplantıya katılım beklentimin üzerindeydi, katıldığınız için teşekkür ederim.
Çocuklarımız için de rahat rahat oynayabilecekleri güzel bir gün oldu. Hem dikkat ettiyseniz, sizleride, beni de üzmediler. Dün okul çıkışı yaptığım konuşma gördüğüm kadarıyla etkili olmuş.( Annelerinizi üzecekseniz hiç gelmeyin demiştim, onlarda bana üzmeyeceklerine söz vermişlerdi.Gördüğünüz gibi Uçan Balon sözü işe yaradı.)

Bu yastıkların yeri değişmeli diye düşünen kızlarım:)

4 yorum:

  1. Maaşallah Şükriye hanım atom karınca gibisiniz :) Bu çocukların hepsi de birbirinden şeker Maaşallah.

    Jiva Riba'nın ortamı oldukça güzeldi, fırsat bulup ilerideki tepenin yamacına doğru da gitmek isterdim çeşitli faydalı ot toplama faaliyetleri için.. başka sefere inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Ben balıkları, salyangozları görmedim,etrafımlada hiç ilgilenememişim şimdi farkettim. (Sohbet etmekten fırsat olmadı:)

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzel ama bi ben yokum resimlerde.Olsun NE YAPALIM Kızımı çok neşeli ve arkadaşlarıyla çok mutlu gördüm. Benim için çok önemli çünkü içine kapanık bir cocuk ama maşallah açılmaya başladı.BÖYLE GÜZEL PROGRAMLARI SIKSIK YAPMAK LAZIM NEDERSİNİZ ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  4. Hülya hanım(isimsiz, Berra'nın Annesi) Bera'ya baktığımda sene başından bu yana olan gelişimi beni çok mutlu ediyor. Örneğin yılsonu gösterisindeki rolünü öyle güzel yapıyor ki şaşıracaksınız. Yalnız heyecandan sesi titriyor ve bir an önce bitirmek için acele ediyor. Ama yinede çok başarılı

    YanıtlaSil