13 Haziran 2008 Cuma

KOCAMAN BİR YILI BİTİRDİK

Eveet sevgili velilerim, acısıyla tatlısıyla bir yılı geride bıraktık. Acısıyla derken geriye dönüp baktığımda çokta tatsız, hazin , üzücü şeyler yaşamadık çok şükür. Güzel, keyifli eğitici bir yıl oldu bana göre.
Ben çocuklarımla gerek ders, gerek etkinlik vs, yaparken onların henüz 4-5 yaşında oyun çocukları olduklarını ve herşeyi oyun yoluyla daha kolay öğrendiklerini hiç bir zaman unutmadım, ve hep ona göre davrandım.
Benim hassasiyetle üzerinde durduğum konu çocuklarımız renklerden, sayılardan, basit toplama çıkarma işemlerinden vs. önce ( ki bunları daha da pekiştirebilmek için önlerinde bir yılları daha var ) iyi, ahlaklı, düşünceli, nazik kısacası tüm insani davranışları o küçücük belleklere yerleştirmekti. İşte bizler tüm bu insani davranışları bu yaşlarda onlara aşılayabilirsek çocuk yetiştirmedeki yolun yarısını dersem abartmış mı olurum bilemiyorum ama, kathetmiş oluruz diye düşünüyorum.
Sevgili Velilerim, 2007/2008 Eğitim Öğretim yılında bana verdiğiniz destek için hepinize gönülden teşekkür ederek, seneye görüşünceye kadar blogumuza son noktayı koyuyorum.
yaz tatiliniz boyunca blogta paylaşımlarınız olursa ucanbalonlar@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.


HOŞÇAKALIN, BALONLARIMA VE KENDİNİZE İYİ BAKIN
İYİ TATİLLER.
Şükriye ARIN

4 yorum:

  1. yilin ozeti mahiyetindeki bu yaziniza, kendi acimdan yilin ozeti mahiyetinde uzuuuun bir yorum yazmak geldi icimden. ama zamanim ve imkanlarim musait degil, malum askerim ve bugun 80 gunluk asker olarak ancak ikinci carsi iznime cikabildim. bu cok dusuk bir oran, ve yapacagim cok is birikti. bu yuzden uzun yazamiyorum.

    kisaca soyle yazabilirim:
    "tesekkur ederiz!"

    selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Ben kendi yorumumu yaptım, ama bir velimden de yorum almak farklı olabilirdi. Bu nedenle uygun olduğunuz bir zamanda yorumlarınızı beklerim.
    Hayırlı teskereler.

    YanıtlaSil
  3. şkriye hanım nasılsınız?uzun bir aradan sonra siteye daha yeni bakıyorum gerçekten özlemişm.sizde toplanıldığını bilseydim gelirdim.nasip değilmiş.sizi aramadım çünkü daha birşey belli değil inşallah hayırlısı olur .tarık ta arkadaşlarını çok özledi.sizinle yarım dönemde olsa çok güzel geçti,tadını almadan bitti.inşallah görüşürüz.

    YanıtlaSil
  4. Oya Hanım,bende toplanılacağı zaman tüm velilere Hülya hanım ulaşmaya çalıştı. Muhtemelen sizide aramış ama ulaşamamıştır.
    tarıkla ve sizinle yeni bir öğretim yılı geçirmek üzere görüşürüz inşaAllah

    YanıtlaSil