8 Eylül 2008 Pazartesi

BUGÜN İLK GÜNÜMÜZDÜ

TANIŞTIRAYIM: Zehra; son derece uyumlu, güler yüzlü Hilal Nur: Biraz çekindi ama kısa sürede kaynaştı
Bahar: Çok tatlıııı
Eren:Sınıfımızın en hareketlilerinden olcağa benzer
Asya: Kızların en hareketlisi gibi geldi bana. Bakalım yarın durum nasıl olcak:)

Yeni ve geçen yıldan öğrencilerimle 2008-2009 Eğitim Öğretim yılına başladık. Umarım kazasız,belasız en az geçen yıl ki kadar güzel bir yıl geçiririz. Bende bugün yeni öğrencilerimle tanıştım. Velilerimi geçen hafta yaptığımız tanışma toplantısında kısada olsa tanımıştım.


BUGÜN NASIL MI GEÇTİ?

2 yorum:

  1. hocam ilk basta yeni eğitim yılınız hayırlı olsun sizin gibi bir öğretmene evladımızı emanet ettiğimiz için kendimizi çok şanslı hissediyoruz eren deki izlemleriniz sonuna kadar doğru ALLAH KOLAYLIK VERSİN:) ama pırlanta gibi bir kalbe sahipsiniz erende sizi çok seviyor belkide eren in okulu sevmesindeki en buyuk etkenlerden birisiniz iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür edrim,çocukları seviyorum,zaman zamanda aşırıya kaçmadan şımartıyorum.
    Onları anladığımı düşünüyorum.Bu nedenle işimde kolaylaşıyor.
    Malum her biri başka bir dünya:)

    YanıtlaSil