20 Eylül 2008 Cumartesi

kısacık video görüntüsü

3 yorum:

  1. merhaba,
    geçmiş olsun Şükriye hanım, Sabiha söyledi, halanız rahatsızmış..Bunun için gelmemişsiniz okula. sizin yerinize müdire teyze, ayşe öğretmen ve sümeyye öğretmen onlarla ilgilenmiş. Sizin halanız hasta diye sanki sınıftakiler bugün çok üzgündü dedi....kim üzgündü mesela dedim, mesela irem üzgünmüş...

    Bir de, sabiha dün ikindi kahvaltısında çıkan üzümlü kurabiyeyi çok beğenmiş. Hiç okulda yediği birşeyi gelip evde çok beğendim diye anlatmayınca şaşırdım ve merak ettim, tarifi nedir bu üzümlü kurabiyenin? acaba öğrenip buraya veya mailden yazbilir misiniz ? veya kağıtla Sabiha ile yollayabilir misiniz ? mümkünse :)
    söylediğine göre 4 tane yemiş daha da yiyecekmiş ama vermemişler.

    Bir başka konu: Sınıfa kurabiye yapıp götürmek istiyor, sebebi ise arkadaşlarını çok seviyormuş ... böyle birşey için izin var mı ?

    Haftasonu aile katılım çalışmasını yaptı Sabiha ve Pazartesi günü de götürdü okula ama o verememiş, (anne benim kartlarımı vermemişsin dedi- cuma günü gönderdiğiniz faaliyet çantası içine koymuştum, sanırım koyarken farketmedi, ben de gördü diye ayrıca söylemeyince bilemedi kartların nerede olduğunu yavrucuğum) Bugün bulabildiniz mi ?

    YanıtlaSil
  2. merhabalar Ferda Hanım, maalesef halamı kaybettim,üzüntümüz büyük.
    Salı günü okula geldiğimde hakikaten bütün çocuklarımın gözünün içi gülüyordu. Sanırım beni özlemişler.

    Üzümlü kurabiye tarifi tamamdır, merak etmeyin.

    Sabiha'nın Paylaşım gününde kurabiye yapılarak getirilebilir,bir sorun yok.
    Örneğin geçen yıl Deniz yıldızları sınıfı bu paylaşım günlerini evden yaptıkları bir çeşitle devam ettirdiler bir yıl boyunca. Ben velilerimi sıkıntıya sokmama adına paylaşım günlerine meyva yada hazır yiyecekler olarak devam ediyorum,hem serviside kolay:)
    Neyse dediğim gibi tebiki bize kurabiye getirebilirsiniz:)
    Aile Katılım çalışmalarından inanılmaz güzel şeyler geldi,şuan sınıf panomuzda sergileniyor. Çocukların arkadaşlarına yaptıkları ve ailelerine yaptıkları bayram kartları cuma günü dosyalarında evlere ulaşacak.
    Sabiha dahil tüm çocuklar ben sınıfa girer girmez bana bayram kartlarını uzattılar zaten.

    YanıtlaSil
  3. Allah taksiratını affetsin, geride kalanlarına da sabırlar versin...

    YanıtlaSil