28 Ekim 2008 Salı

ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR

Blogumuz nihayet açıldı:) Elimde birikmiş çok fazla resim var.Fırsat buldukça yayınlamaya çalışacağım.
Dün parmak boyalarıyla güzel bir manzara resmettik. Ama bu çalışmada enteresan olan boya çalışmalarından ziyade,bence Balonlarım arasındaki dayanışmaydı.
Neden mi?
Faaliyet önlüklerinin arkalarını kendi başlarına kapatamadıklarından hepsi birbirine yardım ettiler:)






Bu yardım ediş sırasında, sınıfımızda kendiliğinden resimde görüldüğü gibi bir sıra oluştu. Bende bu anı sizler için hemen görüntüledim. Çok tatlılar değil mi?:)
Evet Balonlarımdan birbirlerine yardım etmelerini istemiştim ama bu kadar organize olacakları aklıma gelmezdi.:)







2 yorum:

  1. Evet hocam çağrı atmanız`dan hemen anlaladım blog kesin açıldı dedim.Akşam haberlerde dinledim açılacağını söylemişti.şükür kavuşturana:):):)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar hayırlı olsun,şükür kavuşturana:) Nalan Hanım

    YanıtlaSil