6 Ekim 2008 Pazartesi

TOPLADIĞIMIZ ŞEKERLERİ PAYLAŞTIK

Evet sevgili velilerim, uzun bayram tatili dönüşü Balonlarım avuç avuç şekerleri ile birlikte gelmişler. Kahvaltıdan sonra yarım daire şeklinde oturarak çocuklarımın bayram izlenimlerini teker teker (ailelerinin yazdığı notlardan) okuduk. Sıra geldi sabırsızlıkla bekledikleri ana. Yani topladıkları şekerleri paylaşmaya:)
Fakaat bu kadar fazla çikolata şeker yemelerine izin veremeyeceğim için, iki çikolata yedikten sonrasını evlerine götürmek üzere çekmecelerine koymalarını istedim.
Getirdikleri şekerlerden banada ikram ettiler. Sonra hepbirlikte kaçtane şeker biriktirdiğimizi saydık:) (Benim altı tane oldu. Çünkü diğerlerini yedim:)


2 yorum:

  1. Bu aile katılımı benim için de güzel bir deneyim oldu teşekkür ederim :) Küçükken köye giderdik bayramlarda ve arkadaşlarımla köy kazan biz kepçe kapı kapı şeker toplardık.O zamandan sonra ilk kez şeker toplamak için çıktım :) bu sefer çocuklarımla...
    Bayramda İstanbul'daydık ve küçükleri tek başlarına gönderemediğimden bende iki çocuğuma eşlik ettim...
    Haberlerde diyordu, "istanbul bayram tatili nedeniyle boşaldı" diye de, "bu haberler de ne çok abartıyor" diye düşünüyordum içimden..hakikaten de istanbul boşalmıştı neredeyse...Bir sokağın yarısındaki apartmanları dolaştık, ama topu topu anca 10 daireden cevap alabilmişizdir...Değişik kişi ve kişiliklerle karşılaştık gezdiğimiz evlerde.Sabiha'nın paylaşım için getirdiği bir kutu çukulatayı da şeker toplamaya gittiğimiz bir yaşlı teyze verdi.. kimbilir kimler için alınmıştı o çukulatalar ama geleni olmayınca kutusuyla Sabiha ve kardeşine veriverdi, "bundan sonra da gelmezler" diyerekten...Ama şunu da söyleyeyim, çocukluğumda bayramlarda şeker toplamayı hiç ihmal etmeyen ve kim bilir kaç bayram şeker toplamış ben bile kutusuyla çukulata almamıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu şeker toplama işi belli ki çocuklarınız ve yetişkin olarak sizin içinde çok keyifli bir iş olmuş:)

    Nasıl ki siz çocukken bayramlarda topladığınız şekerleri hoş bir anı olarak hatırlıyorsanız, eminim çocuklarınızda anneleri ile birlikte topladıkları şekerleri ileride gülümseyerek hatırlayacak:)
    Benim bu aile katılım çalışmasını göndermekteki amacım da çocuklarımızında bizim gibi anıları olabilmesi içindi. eee amacımızada ulaştık ne mutlu bize:)

    Bir daha ki bayramda daha çok şeker toplamak üzere:):)

    YanıtlaSil