3 Kasım 2008 Pazartesi

EĞİTİM SETİMİZİN 2. SAYISINA BAŞLASIK

Bugün eğitim setimizin 2. sayısına başladık. Önce Balonlarımla bir konuşma yaparak artık büyüdüklerini, dergilerin ise giderek zorlaştığını beni iyi dinlerlerse kolaylıkla yapabileceklerini söyledim. Açık söylemek gerekirse çok işe yaradı. Gerçekten beni iyi dinlediler ve dergimizin biraz dikkat gerektiren sayfasını hemen hemen hiç yardım almadan HEPSİ kendi başlarına tamamladı.





( Zübeyde Hanım, bugün parmak boyası vs. yapmadık. Dergi çalıştık. Azra kolları böyle geriye çevrilmişken de üzerini bi şekilde kirletmeyi başarıyor gördüğünüz gibi:):)








2 yorum:

  1. şükriye hanım terlikleriniz güzel görünüyor.inşallah bağlamayı`da öğrenirler ama biraz zor gibi görünüyor;en azından eren için öyle görünüyor .kendisi`de çok zor diyor.

    YanıtlaSil
  2. Bende yavaş yavaş umudumu kaybediyorum:)

    YanıtlaSil