19 Nisan 2009 Pazar

İLETİŞİM ENGELLERİ-ÇOCUK EĞİTİMİNDE YAPILAN YAYGIN HATALAR SEMİNERİNDEYDİK

Cumartesi günü Pedagog Yazar Ali Çankırılı'nın verdiği ''İletişim Engelleri-Çocuk Eğitiminde Yapılan Yaygın Hatalar'' konulu seminere katıldım.
Semineri Sayın Ali Çankırılı verdiğine göre ben kürsüde ne mi yapıyorum?:)
Kendisini kürsüye davet etmek ve EHDA Eğitim Kurumları adına çiçeğini takdim etmek üzere görevliydim.
Seminere katılım beklentinin üzerindeydi. (80 kişi)
Haftasonu olmasına rağmen (bir çok kişinin programı olacağından) eski ve şimdi ki velilerimizi seminerde görmekten mutlu olduk.
Bizim sınıf velilerimizden Havvagül Hanım, Nalan Hanım vardı. Daha önce mezun ettiğim öğrenci velilerimden de gelenler vardı. Bu vesileyle onlarıda görme imkanım olmuş oldu.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder