29 Eylül 2009 Salı

HOPLAYALIM-ZIPLAYALIM, DALDAN ELMA TOPLAYALIM

Bugün Balonlarla, hoplayalım-zıplayalım, daldan elma toplayalım, oyunu oynadık. Yaşları gereği hareketli oyunları çok seviyorlar.

Sandalyede oturan Eren Başer.Kendisi biraz ağır bir delikanlı:) Şimdilik davet gelmeden oyuna katılmıyor:) Bende ne zaman isterse bize katılabileceğini söyledim.Oyunu ikinci kez oynarken bizimleydi:)
Hepsi çocuk ama hepsi farklı karakterlere ve gelişim özelliklerine sahip.Şu aralar ben onları onlar beni tanıyor.Bir takım tesbitler yaptım ve notlar aldım, ileriki günlerde sizlerle paylaşacağım.Bakalım birbirimizi tanımaya başlamış mıyız?












2 yorum:

  1. yeni eğitim ve öğretim yılınız hayırlı olsun. Bir iki yorum denemesinden sonra başarabildim.
    Günlük olarak blokunuzu takipteyim.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Emine hanım, blogumuzu takip ettiğinizi bilmek beni çok sevindirdi.Takip etmekle kalmayıp yorumda yazarsanız daha da sevinirim:)

    YanıtlaSil