7 Ekim 2009 Çarşamba

YUSUF AHMET'İN ÇİFTLİĞİ

Bu yıl öğrencilerim flexilerle (yap-boz) oyun oynarken çok büyük düşünemiyorlar.Şöyle söyleyeyim ellerini korkak alıştırıyorlar:) Bu sene gördüğüm flexilerle yapılmış en güzel çalışma Yusuf Ahmet'in ki. Sizlerle de paylaşmak istedim.Oysa sınıfımızdaki flexsiler tam 500 parça.
İleri ki günlerde bir kaç örnek görürlerse, onlarda geniş düşüneceklerdir diye umuyorum. Bu konuya eğileceğim.
Bu arada Gülşah Hanım, sınıfımızda Ahmetler, Yusuflar, kısacası iki isimli birbirine yakın epey öğrenci var.Biz bu nedenle Yusuf Ahmet'le ortak kararımız zaman zaman ona Atabek (Soyadı)diyeceğiz, bilginiz olsun.


9 yorum:

  1. Şükriye hanım,bloğunuzu keyifle takip ediyorum.Yorum da gönderiyorum ancak sorun var sanırım.Oğlumun çiftliğini ben de çok beğendim.Onunla ilgili küçücük te olsa yorumlarınızı merakla bekliyorum.Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Gülşah Hanım oğlunuzu ve tüm çocuklarımı gözlemliyorum. Gözlem sonuçlarımı ise Kasım ayının ilk haftası başlayacağım bireysel görüşmelerde sizlere aktaracağım.
    Ama küçücük te olsa demişsiniz ya Yusuf Ahmet harika bir çocuk:):)

    YanıtlaSil
  3. şükriye hanım ben emrah yusuf ahmed in teyzesiyim bloğunuzu zevkle izledim mesleğinizi severek ve isteyerek yaptığınız ortada size tebrik ve teşekkürlerimi iletirim küçükken balçocuk şimdilerde altın çocuk olan ilk yeğenimin öğrenim hayatına sizinle başlamasından mutluluk duydum rabbim yar ve yardımcınız olsun aeo

    YanıtlaSil
  4. iyi dileklerinniz için teşekkür ederim Emrah.

    İyi dileklerinizi, dualarınızı ve yorumlarınızı daima bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. iyi ki bu siteyi açmışzınız kusenim yusuf ahmeti takip edebiliorum çok teşekkürler...
    evde hususi bilgisayarımızdan okulda da bilgisayar dersinden takip ediyorum
    gerçekten çok ii düşünmüşsünüz kolay gelsim...

    YanıtlaSil
  6. iiki bu siteyi acmışsınısyakışıklı yeğenim yusuf ahmetin yaptıklarını rahat olarak bakabiliyorum

    YanıtlaSil
  7. ben yusuf ahmedin babasıyım.yaptıklarınız çok güzel ve keyifli.herşey için çok teşekkürler.oğlumla grur duyuyorum

    YanıtlaSil
  8. Koray Bey bencede oğlunuzla gurur duymalısınız.Harika bir çocuk çünkü.

    YanıtlaSil
  9. Ali İhsan Bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Yorumlarınızı daha sık görmek isteriz:)

    YanıtlaSil