8 Ocak 2010 Cuma

İYİLİK SEVER BALONLAR:)

İyilik ve merhamet le ilgili bir süre sohbet ettikten sonra konuyla ilgili küçük bir drama yaptık.Arhan otobüsümüzün şoförü, diğer çocuklar ise yolcular, gördüğünüz gibi otobüs çok dolu yolcular ayakta da gidiyor.ben yaşlı bir teyze oldum, Ece ise elinde çoook poşetleri olan genç bir hanım.Sefa sağlam bana karşıdan karşıya geçerken yardımcı oldu, Ece ye ise arkadaşları otobüste yer verdi.
Sefa sağlam dramayı çok sevmiş olacak ki drama sonunda bana sarılarak ''çeni çeviyoyum öyetmenim'' dedi.:=)
Haa bu arada Arhan'da otobüsü kırmızı ışık yanınca durdurdu, yeşil ışık yanınca hareket ettirdi yaaa:)
Dramayı çok sevdiler tekrar tekrar oynamak istediler iyilik sever balonlarım:)
Hepimiz çok eğlendik.(ben dahil:)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder