11 Ocak 2010 Pazartesi

Sevgili Velilerim,hatırlarsanız Aralık ayında Yerli Malı ve Tutum haftasını işlediğimiz sırada sınıfımızda bir kumbara oluşturmuş ve bu kumbaramızda para biriktirmeye başlamıştık.O zamandan bu yana ara sıra kumbarayı elime alıp sallayarak balonlara nasıl ''Damlaya damlaya göl olduğunu'' ve tutumlu olup para biriktirmenin keyffini gösteriyorum.Kumbarayı salladığımda çıkan o sesten o kadar mutlu oluyorlar ki görmelisiniz:)(neyse konumuza dönüyorum)

İşte o biriktirdiğimiz para tam 40 lira 60 kuruş oldu.e artık pasta yemeyi hak ettik diye düşünüyorum:) Bu nedenle yarın saat 13:00 da Mor Pasta'ya gidiyoruz.Hadi bize afiyet olsuuuun:)

not:İnternet bağlantım çok yavaş. Bu nedenle bugün yaptığımız etkinliklerin resimlerini yüklemek uzun saatler aldığı için yayınlayamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder