12 Ocak 2010 Salı

TUTUMLU BALONLAR YİNE PARA BİRİKTİRECEKLER

Mor Pasta'dan döndükten sonra Balonlarla bir süre tutumlu olmanın ne kadar önemli ve keyifli olduğundan söz ettik.Öğrencilerim kendi birikimleriyle birşeyler başarmanın önemini gerçekten kavramış gözüküyorlardı.
Bunun üzerine onlara bir soru sordum ''Biriktirilen parayla başka ne alınır?, sadece pasta yemeye mi gidilir?
Sıklıkla şu cevaplar geldi ''Öğretmenim ben para biriktirip mikroskop alacağım, ben laptop alacağım''
Şimdi; bu şirin şeyler karar verdiler ve hepsi evlerindeki kumbaralarda para biriktirip mikroskop alacaklarmış.(Sanırım mikroskobu sevdiler ve ilgilerini çekti:)
Sizinde onları bu yönde desteklemeniz gerekir diye düşünüyorum.Bir karar verdiler ve bunun için bir birikim yapacaklar, sonuca ulaştıklarında bu onlar için çok öğretici olacak.
Mikroskobunu alan öğrencim evde ailesiyle ve aldığı mikroskopla birlikte resmini çekip bana gönderecek bende blogumuzda yayınlayacağım.
KOLAY GELSİN UÇAN BALON VELİLERİ:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder