31 Mart 2010 Çarşamba

GÜNÜN İNCİSİ ESMA SULTAN'DAN:)

Esma dün bana ''Öğretmenim sabah kahvaltıya gitmeden beni sınıfta bekler misiniz? (Esma okula hergün Balonlarla kahvaltıya çıkmak üzere merdivenlerdeyken geliyor)
Ben:tamam Esma dedim
Esma söz mü?
Ben :söz
Esma:Uçan Balon sözü mü? (bu tüm öğrencilerimle aramızda bağlayıcı birşey)
Ben:Uçan Balon sözü


Bu sabah kahvaltıya gitmek üzere sıra olduğumuzda Esmanın bu dileği aklıma geldi.Sıra olan balonlara durumu anlattım tekrar yarım daire olarak oturduk ve verilen sözlerin tutulmadığında neler olacağından oradan da ''Yalancı çoban'' hikayesine bağlayarak hikayeyi masalsı bir dilde anlatıyordum, masalın sonunda Esma geldi, dün aramızda geçen konuşmayı unutmuş görünüyor.
Dedi ki; Öğretmenim kahvaltıdan geldiniz bile mi?
Ben :Hayır, seni bekliyoruz diyerek dünkü konuşmamızı hatırlattım.
Esma pek bir duygulanarak, ''bu tadar çocut beni mi bekledi''
Biz:eveeeeeet
Esma: Hiç sıtılmadılar mı
Biz:Hayıııır

Esmanın duygulandığı anları görmenizi istetrdim:)

2 yorum: