20 Nisan 2010 Salı

İŞBİRLİĞİ YAPAN BALONLAR:):)

Sevgili Velilerim sizlerinde bildiği gibi bu ay İŞ BİRLİĞİ VE YARDIMLAŞMA değerini işliyoruz.Bugün serbest zaman etkinliği sırasında Yusuf Haşim, Sefa ve Hikmet Sami'nin oynadıkları oyuna dahil olmak istedi.Fakat Sefa ve Hikmet Sami buna pek gönüllü olmadılar nedense. Yusuf Haşim yanıma glerek ''ama ben onlarla işbirliği yapcaktım'' dedi.Bunun üzerine bende Sefa ile Hikmet Sami'ye, ''Yusuf sizinle işbirliği yapmak istiyormuş''  dedim.''Tamam o zaman diyerek oyunlarına Yusuf'u da dahil ettiler.Flexlerle yaptıkları işleri bitince bana gösterdiler. Bende diğer balonların yapılan İŞBİRLİĞİNE dikkatlerini çekmek için ''Çocuklaaar bakın Yusuf, Hikmet Sami ve Sefa işbirliği ile  ve kocaman halı yaptılar'' dedim.Sonra Sefa bir hışım yerinde kalktı ve ''öretmenim o halı değil, garaj garaj'' dedi:):) 
Bende sizlerle paylaşabilmek için hemen  bu anı görüntüledim:)

Bence burada önemli olan çocukların uyum içerisinde oyunlarını oynamlarının yanı sıra, öğrendikleri bu güzel değerleri hayatlarının her alanında kullanabilmeleri, hatta bu değerleri yaşam şekli haline getirmeleri diye düşünüyorum.
Gördüğünüz gibi öğrencilerim öğrendikleri değerleri  günlük yaşamları içerisinde uyguluyor. Çocuklarımıza bu değerlerin yerleşmesi için, aileleri olarak sizlerin desteğine ihtiyaçları var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder