25 Mayıs 2010 Salı

DUYURU

Sevgili Velilerim, sizlere daha önce duyurduğum gibi gösterimiz 29 Mayıs Cumartesi günü saat 16:00 da AKM'de yapılacak. Ancak çocuğunuzla birlikte gösteri başlama saatinden yarım saat önce, yani 15:30'da AKM'de olmanızı isteyeceğim sizlerden.Çünkü erkek öğrencilerimin Mehter kıyafetlerini salonun soyunma odasında ben giydireceğim.Kız öğrencilerin ise fularları bağlayacağım.
Erkek öğrencilerim evlerinde herhangi bir kıyafetini giyerek,
Kız öğrencilerim ise RİTM kıyafetlerini giyerek salona gelmeleri gerekiyor.

Davetli saysısı: Gösterimizi seyretmek için anne-baba artı 5 kişiye kadar davetli getirilebilir.Yani toplam 7 kişi.

Sizlerin ve davetlilerinizin arka tarafa yani soyunma odalarının olduğu tarafa gelmemesini, fotoğraf ve video çekimi için ayağa kalkmamanızı, ve seyircilerin en önüne geçmemenizi,(Video çekimi profesyonel şekilde yapılacaktır) evden çıkmadan önce çocuğunuza akşam yemeğini yedirmiş olarak gelmenizi özellikle rica ediyorum:)

Sınıfımızın velileriyle birlikte oturmanız, ve biz UÇAN BALONLAR sahneye çıktığımızda bol bol alkışlamanız bizi sevindirir:)
Eğer oturma düzeni ile ilgili herhangi bir problem yaşanırsa (yaşanmayacağını umuyorum)problemin hızlı bir şekilde çözümlenmesi için sağ duyulu davranmanızı özellikle bekliyorum.

Gecemizde arkanıza yaslanın ve bizi seyredin, bu özel gecenin tadını çıkarın derim ben:)
Çocuklarımızın haftalardır prova yaptığını ancak yinede aksilikler yaşanabileceğini düşünerek bizi izleyiniz efendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder