3 Ocak 2011 Pazartesi

FERDA HANIM'DAN (eski velim) BİR YORUM

(Ferda Hanım aşağıdaki satırlarında hislerime tercüman olmuş, paylaşmak istedim:)

Bu arada şükriye hanımcım, ben sizi hep takip ediyorum ama sessizce .. acaba diğer veliler de mi sessiz takipteler ? "güncel veliler" olarak biraz hareketlenmeleri iyi olacaktır mutlaka.. şöyle düşünmek lazım:


özene bezene bir yemek hazırladınız ve tabaklara koydunuz.. acaba beğenecekler mi? diye yiyenlerin yüzüne bakıyorsunuz..beğenmelerini umuyorsunuz...

hiç umursamayıp karın doyurup kalktıklarında ister istemez bir burukluk olur. ama ufacık bir beğenme belirtisi veya "eline sağlık güzel olmuş" denmesi ne çok mutlu eder uğraşıp emek vereni.. veya beğenmese bile, ellerine sağlık güzel olmuş ama şöyle olsaymış daha iyi olurmuş denmesi de ileriye yönelik gelirşmelere sebep olur.
 
Ferda BOZKURT

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Madem öyle, siz neden yorum yazmıyor, sessiz takip ediyorsunuz derseniz...
    Şimdi efendim, burada sessizce takip etmek benim hakkım, şöyle ki :)
    Şu anda yemek sunulan masada ben oturmuyorum. Ben yedim karnımı doyurdum yemek esnasında sofrada muhabbetimi yaptım. Şimdi yan masada çay içiyorum :P

    YanıtlaSil