14 Şubat 2011 Pazartesi

II. DÖNEM EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAŞLADI

Sevgili Velilerim, II.Dönem eğitim öğretim yılımız bugün başladı.
HEPİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN.
Balonlarla birbirimizi çok özlemişiz. Sabah sarıldık, kavuştuk.Tatilde neler yaptıklarından tek tek söz ettiler.Hepsi arkadaşlarını ve beni çok özlemiş, öyle söylediler:)

Öğle yemeği sırasında bir çoğunun bakışları dalıyor, elleriyle gözlerini ovuşturuyorlardı. Sanırım akşam geç yatılmış:). Uykuya yatmamız kısa bir süre olmasına rağmen Sude ve Bilal hariç diğerleri hemen uykuya dalıverdi.

  NOT:15 tatilde  fotoğraf makinamı objektifinin üzerine düşürerek ciddi şekilde  arızalanmasına neden olduk.Diyeceğim o ki; şu an itibarıyla öğrencilerimi görüntüleyecek bir fotoğraf makinam yok.Bu nedenle sizlere yeni görüntüler yayınlayamıyorum.
Bilginiz olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder