17 Mart 2011 Perşembe

Merhaba sevgili velilerim, sizlerinde bildiği gibi blogumuza erişim ile ilgili sıkıntı yaşıyoruz.İki gündür blogu güncellemek için bende giriş yapamıyorum.Bugünkü güncellemeyi ise berke Öğretmenin bilgisayarından yapıyorum.Resimlerin yüklenmesinde de sıkıntı var.Bu nedenle bir çok resmi yükleyemedim.Yani bazı öğrencilerimin etkinlik sırasında fotoğraflarının olmayışı bu yüzden.

 Serbest zaman etkinliğindeyiz



 Türkçe dil etkinliğindeyiz
Kavram çalışması yapıyoruz.Yere kalın, ince, daha ince ipler serdim.Kalın kitap, ince kitap, daha ince kitaplar koydum.



Çok tatlı görünüyorlar öyle değil mi?:):)





Türkçe dil etkinliğimizin ardından, çocukların bedensel gelişimine yönelik oyun oynadık.
















Bugün kü serbest zaman etkinliğimizden



6 RAKAMINI TANIYORUZ

Yere iple kocaman bir 6 rakamı yaptım. Elimizle havada 6 rakamı çizdik.
6 rakamının üzerinden yürüdük ( bu balonlar için büyük bir eğlenceydi)









Koridorda halat çekme yarışması  yaptık.Bilal'in gücü ve hırsı oyunu onlara kazandırdı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder