28 Nisan 2011 Perşembe

KİTAP FUARINI GEZDİK

Özel Neva İlköğretim Okulu'nun organize ettiği kitap furındaydık.Daha önce biriktirdiğimiz kumbaraları oradaki amcalara verdik.
Para sayma makinasında kumbaramızdaki tüm paralar sayıldı.
Ardından seçtiğimniz bir kitabı satın aldık.
Alperen kitap seçmede epey zorlandı:):)

 Sude üzeinde panda resmi olan kitabı almak için ısrar etti.Ablaları da onu kırmadı:)








 BALONLARIN YILSONU ANI FOTOĞFLARI ÇEKİLECEK.
  Anı fotoğrafları örnekleri yayınlıyorum.Fotoğraflar abajur,albüm ve saat formunda olacak.
Sevgili Velilerim, bana anı fotoğrafınızın formunun abajur mu?,albüm mü? saat mi? olmasını istediğinizi bildirirseniz sevinirim.
ABAJUR:30TL
SAAT:25TL
ALBÜM:15TL


2 yorum:

  1. Biz kaçırdık kitap fuarını nasip değilmiş, dünde bitmiş sanırım... Ben albüm şeklinde olanı beğendim

    YanıtlaSil
  2. Keriman Hanım Çarşamba günü İstanbul'a gideceğinizi biliyordum aslında ama yine bir arayıp şansımı denemek istedim.Hani olurda gitmediyseniz Berat kitap fuarını kaçırmasın diye:) Kısmet diyelim...

    Albüm istediğiniz şeklinde notunuzu alıyorum ben.
    Berat Nasıl?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil