3 Nisan 2011 Pazar

     Sevgili Velilerim, geçtiğimiz hafta Balonlarımla FARKLI DÜŞÜNME ETKİNLİĞİ adı altında bir çalışma yaptık.Çalışma sonuçlarını evlerinize gönderdim.Bu çalışmada çocuklarınızın farklı sorulara verdiği cevabı,diğer çocuklarında aynı soru karşısında  cevaplarını görecek ve kendi çocuğunuz hakkında bir değerlendirme yapabileceksiniz.
Sizlerden değerlendirmelerinizi blogumuza yorum olarak göndermenizi bekliyorum.

Not:Blogumuza giriş yapmabilmek için denemeye devam ediniz.

Şükriye ARIN

2 yorum:

  1. Berat'ın vermiş olduğu cevapta ben yardımseverlik özelliğini gördüm siz ne dersiniz?Bende sizin yorumunuzu merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Keriman hanım doğru tesbit, Berat'ın kişisel özelliklerinden biride Yardımseverliği bu özelliği Farklı Düşünme Etkinliğinde sorulan soruya verdiği cevabında hemen göze çarpıyor.Yalnız benim yardımsever özelliğinden başka dikkatimi çeken, düşüncesini okulla sınırladığı idi.Şöyleki bir kaç çocuğun aksine kocamaaan bir hayal kurmadı, kendini okulla sınırladı. Şimdi bu kötü birşey mi asla.
    Çocuklar bu çalışmayla ilk kez karşılaştı, kendileride hayal güçlerinin sınırlarını bilmiyorlar.Aynı çalışmayı farklı sorularla devam ettirdiğimde verilen cevaplara şaşıracaksınız.böylelikle onların hayal güçlerinin, ufuklarının gelişimine katkıda bulunmuş olunacak.

    YanıtlaSil