30 Mayıs 2011 Pazartesi

Uçan Balonlar bu şirin pozu sizler için verdi:):)
OKULUMUZUN YILSONU SERGİSİNİ, OKUL TANITIMINI SERDİVAN ALIŞ VERİŞ MERKEZİNDE İKİ GÜN SÜREN ETKİNLİKLERLE GERÇEKLEŞTİRDİK
Öğrencilerimizin yıl içerisinde yaptığı sanat etkinlikleri standlardaki yerini aldı.
Elektronik atıkların çöp olmadığı ve doğaya rastgele atılmaması gerektiği mesajını yaptığımız robot ve nesli tükenmiş olan  dinazorlarla verdik.
Bu tanıtım gününün organizasyonunda emeği geçen tüm EHDA EĞİTİM KURUMLARI çalışanlarına ve sergimizi gezmeye gelen tüm velilerimize buradan teşekkür ederiz.
Alper'ciğimin sünnet cemiyetindeydim.
Dün gece öğrencim ALPER ve abisi BERKAY çok hoş ve şık bir törenle küçük  delikanlılığa adım attı.
KARAER ailesine evlatlarının daha bir çok güzel günlerini görmelerini gönülden diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder