19 Haziran 2011 Pazar

KARNE GÜNÜMÜZDEN GÖRÜNTÜLER

Sevgili Velilerim 210-2011 Eğitim Öğretim yılını bitirmiş bulunmaktayız.Gelişim raporlarınızı (karneleri)dağıttım. Minik Balonlarım'la çok güzel bir ders yılı geçirdim.En güzeli ise kazasız belasız geçmiş olması.Her nekadar ders yılı sonlarına doğru Balonlar çiçek açsada (su çiçeği) ki; bu çocuk hastalıkları büyümede geçici bir süreç ve çocuklarımızın bu süreçten en hafif şekilde geçmesi bizleri sevindirir.Bir kezde blogumuzdan su çiçeği geçiren Bilal,Emre,Elif ve Emir'e geçmiş olsun diyor ve tüm Balonlarıma sağlıklar diliyorum.
                                                                                                                                                                Siz sevgili Velilerime şık hediyeniz için ayrıca teşekkür ediyorum.
Şükriye ARIN





















2 yorum:

  1. Herşey için teşekkür ederiz Şükriye Hanım, hakkınızı helal edin evet kazasız belasız çok şükür sezonu kapadık. Allah nasip ederse önümüzdeki dönem görüşmek üzere ... Kendinize iyi bakınız...

    YanıtlaSil
  2. Hakım helal olsun.Berat'ı benim için öpün lütfen.
    Eylülde görüşmek dileğiyle.........

    YanıtlaSil