5 Kasım 2007 Pazartesi

BUGÜN NELER Mİ YAPTIK? 5 EKİM

Sevgili Velilerim, zorda olsa internete bağlanabildim. Geçen gün Yusuf'un annesiyle yaptığımız Ebeveyn Katılımını bir türlü yayınlayamamıştım. Bende yorum olarak yazdım ve sitede yayınlandı.Neyse biz bugün yüzdük, ama katılım çok azdı. Havuz ise bugün terletecek kadar sıcaktı. Havuzda çekilmiş fotoğraflar mı? şimdi yayınlıyorum. Rananın atlayışını bile yakaladım. İrem bana göre milli bir yüzücü olma yolunda ilerliyor. Deniz artık sudan korkmuyor. Rana ise havuzun tadını çıkarıyor. Ömer herzamanki gibi temkinli.
25 dakikadır resimlerin yüklenmesını beklıyorum,sanırım diğer etkinlikleri bi süre yayınlayamayacağım.Oysa havuza girmeyen öğrencilerle(yuvarlama tekniğiyle) çok güzel bir sanat etkinliği yapmıştık.tüm bu resimleri daha sonra yayınlamayı deniyeceğim.ŞÜKRİYE ARIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder