16 Kasım 2009 Pazartesi

Balonları Nursun teyzeleri ile tanıştırmadan önce biraz konuştum. ileride hangi mesleği yapmak şiistiyorsunuz diye. En enteresan olanları yayınlıyorum.
Yusuf Ahmet: Pilot, astronot, doktor, hafız
Hamza: Bakkal
Yusuf Haşim: İnşaat Ustası
Ahmet Selim: Benzinci, polis, anaokulu öğretmeni
Esma: Kuaförcü:)
Diğerleri ise ya polis yada doktor olmak istiyor. Terzilik mesleğini tanımaları dünyada polislik ve doktorluğun dışında da meslekler olduğunu kavramaları açısından yararlı oldu diye düşünüyorum.















3 yorum:

  1. Olmak istediklerine bakılırsaYusufu'mun çooook çalışması lazım çooooook..Bu arada Şükriye Hocam size mail gönderdim.İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  2. BALONLARIN MESLEK TERCİHLERİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ.ÖZELLİKLE OĞLUM YUSUF AHMEDİN SAYDIĞI MESLEKLERDEN BİRİSİNDE ÇOK BAŞARILI OLACAĞINA GÖNÜLDEN İNANIYORUM.BLOĞUNUZU DEVAMLI TAKİP EDİYORUM YAPTIKLARINIZ ÇOK GÜZEL BALONLARA KARŞI GÖSTERDİĞİNİZ ŞEFKAT VE SEVGİ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  3. Koray Bey,bende diğer balonlar gibi Yusuf Ahmet' te benim sınıfımda olduğu için şanslıyım diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil