15 Aralık 2009 Salı

UÇAN BALONLAR ÖDEVLERİNİ NASIL YAPTIKLARINI ARKADAŞLARINA ANLATTI

Balonlar birbirlerine ödevlerinde kullandıkları malzemeleri ve nasıl yaptıklarını anlattı. Sizlerle birlikte artık materyallerden sevimli oyuncaklar ortaya çıkarmak onları çok mutlu etmiş.
Ellerinize sağlık.


Yusuf Ahmet'in robotu neredeyse çalışacak, o kadar gerçekçi olmuş yani:)

Bu konuyla ilgili elimde 13 resim daha var, ancak 3 G ile bağlandığım hayli yavaş internetimle bunları yüklemek çok zamanımı alıyor. Bu nedenle ben bu 13 resmi blogumuza okulda yükleyeceğim çünkü bir an önce Yerli Malı ve Tutum Haftası Kutlamamızın görüntülerini sizlerle paylaşmak istiyorum.


1 yorum:

  1. Robotun beynini(balonla olan kısım),bacaklarını yüz ve elinde tuttuğu balonu (ki;adı, uçan balon robotu olsun dedi) Yusuf Ahmed tasarladı.Bu ödev gerçekten onun ödeviydi.Bu ödevle ben de oğlumun neler düşünüp tasarlayabildiğini görme imkanı buldum.Size tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.İyi ki hayatımızdasınız....

    YanıtlaSil