12 Ocak 2011 Çarşamba

BUGÜN NELER Mİ YAPTIK?

Bugün Balonlarımla ''duvarda 9 şişe sallanıyor oyununu oynadık.'' (oyundaki şişeler, Balonlar oluyor) şişelerden biri pat yere düşünce kaç şişe geri kalıyor.Elif ile Bilal'in oyun sırasında kaç şişe kaldığında hesaplamak için parmaklarını nasıl  saydıklarını görmenizi isterdim:):)
Ardından ''Hoplayalım Zıplayalım, daldan elma toplayalım'' oyunu oynadık. (çok eğlendiler)
Sonra biraz dinlenmek için sandalyelerimize oturduk. El kuklaları yardımıyla orada oluşturduğum ''Başkalarının eşyalarını izinsiz alan Tontiş'' hikayesini canlandırdım. ( hikayeyi gözlerini kocaman kocaman açıp, hiç sesleri çıkmadan dinliyorlardı:):) 
Yine el kuklalarıyla '' kendini kaza ve tehlikelerden korumayan ciciş'' hikayesini oluşturarak anlattım.
Hikayelerimdeki bu mesajları  özellikle seçmiştim çünkü, Balonların birbirlerinin eşyalarını almadan önce izin almayı ve kendilerini kaza ve tehlikelerden korumaya özen göstermeyi öğrenmeleri gerekliydi:)
Şimdi, resimleri mi göremediniz?:):)

Maalesef çocukların çok hoş görüntüleri olabilecek bu etkinlikleri fotoğraf makinasındaki bir problem yüzünden çekemedim:(

Üzgünüm:(

2 yorum: