13 Ocak 2011 Perşembe

ÖKSÜRÜRKEN AĞZIMIZI KAPATMALIYIZ



 Öksürürken ağzımızı, kolumuzla kapatmamız gerektiğini öğrendikten sonra ''Savimli ayıcık'' sanat etkinliğimize geçtik.

 Önce ayıcıklarımızı özenle boyadık.


Daha  önceden keserek hazırladığımız el kalıplarını ayıcığımızın ağız kısmına yapıştırdık.Katladığımız  kağıt mendilide yerleştirdik.

 Sanat etkinliklerimizi artık sınıf panomuzda sergileyebiliriz

 Sıra geldi Türkçe Dil etkinliğimize
 Hikaye öncesi bir kaç parmak oyundan sonra (daha önce elime krem ve sim sürmüştüm) avucuma hapşurmuş gibi yaparak ''bana çok yaşa demediniz? dedim.

 ''Bana çok yaşa dediğiniz için teşekkür ederim'' diyerek hepsinin elini sıktım.Ellerine bulaşan şeyin ne olabileceğini farkettiler ve çok iğrendiler.Sandalyelere, üstlerine silerek ellerini temizlemeye çalıştılar:)



 ÖKSÜRÜRKEN AĞZIMIZI, KOLUMUZLA KAPATMANIN VE MENDİL KULLANMANIN GEREKLİLİĞİNDEN SÖZ ETTİK.










 ETKİNLİĞİN  SONUNDA ELİMDEN BALONLARIN ELLERİNE SÜRÜLENİN KREM VE RENKLİ SİM OLDUĞUNU AÇIKLADIM AMA YİNEDE ELLERİNİ YIKAMAK İSTEDİLER:):)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder