3 Ocak 2011 Pazartesi

KERİMAN HANIM'A (Berat'ın annesi) HİKAYEMİZİ TAMAMLADIĞI İÇİN ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİZ

(Keriman Hanım  blogumuzu takip edip, hiç  yorum yazmayanlar, sizin yazdığınız yorum sayesinde  boykot kararımdan vazgeçtiğim için, size teşekkür borçlular diye düşünüyorum:(



Kare üçgene dikkatli baktıktan sonra demişki daireye dönüp aaa bak bana benziyor kenarları var ama daire demişki onun sivri bir kenarı var senin yok bence sana benzemiyor. Kare de bana benzemiyorsa sana hiç benzemiyor, sen yuvarlaksın hiç kenarın yok bizim kenarlarımız var demiş. İçeri giren üçgen demiş ki benim adım üçgen bakın 3 tane kenarım var gelin sayalım 1-2-3 ondan sonra 3 kukla çok iyi arkadaş olmuşlar...




03 Ocak 2011 11:09

1 yorum:

  1. Yaptığınız boykota kesinlikle katılıyorum hiç bir tane veliden birtane yorum dahi okumadım:( ayrıca size hakda veriyorum,çünkü bu bloga çok emek veriyorsunuz bu blog için bende size gönülden teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil